×
FAKÜLTEMİZ
Hakkımızda
Misyon ve Vizyon
Temel Değerlerimiz
YÖNETİM
Fakülte Yönetimi
Fakülte Kurulu
Fakülte Yönetim Kurulu
Danışma Kurulu
Komisyonlar ve Kurullar
Fakülte Birim Temsilcilerimiz
Organizasyon Şeması
PERSONEL
Akademik Personel
İdari Personel
BÖLÜMLER
Sağlık Yönetimi
Tarih
Türk Dili ve Edebiyatı
EĞİTİM-ÖĞRETİM
Ders Bilgi Paketleri
Sınav Kuralları
Akademik Danışmanlar
Öğrenci Değişim Programları
Akademik Danışman Öğrenci Görüşme Saatleri
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Öğrenci Bilgi Sistemi
Öğrenci Duyuruları
Akademik Takvim
Kalite Elçileri
Kariyer Merkezi
Sağlık, Kültür ve Spor Hizmetleri
Kütüphane Hizmetleri
Engelli Öğrenci Birimi
Engelsiz Kampüs Birimi
Uzaktan Eğitim
Öğrenci El Kitabı
KALİTE ve RAPORLAR
Mevzuat
İç Kontrol
Birim Kalite Politikası
Faaliyet Raporları
Birim İç Değerlendirme Raporları
Paydaşlarımız
Protokoller
Görev Tanımları
Prosedürler
Listeler
Çizelgeler
Planlar
Talimatlar
İş Akış Süreçleri
Kalite El Kitabı
İLETİŞİM
TUR
ENG
KAYÜ Anasayfa
FAKÜLTEMİZ
Hakkımızda
Misyon ve Vizyon
Temel Değerlerimiz
YÖNETİM
Fakülte Yönetimi
Fakülte Kurulu
Fakülte Yönetim Kurulu
Danışma Kurulu
Komisyonlar ve Kurullar
Fakülte Birim Temsilcilerimiz
Organizasyon Şeması
PERSONEL
Akademik Personel
İdari Personel
BÖLÜMLER
Sağlık Yönetimi
Tarih
Türk Dili ve Edebiyatı
EĞİTİM-ÖĞRETİM
Ders Bilgi Paketleri
Sınav Kuralları
Akademik Danışmanlar
Öğrenci Değişim Programları
Akademik Danışman Öğrenci Görüşme Saatleri
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Öğrenci Bilgi Sistemi
Öğrenci Duyuruları
Akademik Takvim
Kalite Elçileri
Kariyer Merkezi
Sağlık, Kültür ve Spor Hizmetleri
Kütüphane Hizmetleri
Engelli Öğrenci Birimi
Engelsiz Kampüs Birimi
Uzaktan Eğitim
Öğrenci El Kitabı
KALİTE ve RAPORLAR
Mevzuat
İç Kontrol
Birim Kalite Politikası
Faaliyet Raporları
Birim İç Değerlendirme Raporları
Paydaşlarımız
Protokoller
Görev Tanımları
Prosedürler
Listeler
Çizelgeler
Planlar
Talimatlar
İş Akış Süreçleri
Kalite El Kitabı
İLETİŞİM
Haberlerde Arama Yapın
En Çok Okunanlar
Survey on “Scientific Discourse and Perception of Trust After an Earthquake: An Intergenerational Communication Assessment”
Kayseri Devlet Tiyatrosu Müdürlüğü'nün ''2025-2026 Tiyatro Sezonu Aralık Programı''
"Deprem Sonrasında Bilimsel Söylem ve Güven Algısı: Kuşaklararası İletişimsel Bir Değerlendirme" Konulu Anket
Survey on “The Connection Between Daily Sitting Duration and Effective Communication Skills: The Relationship Between Physical Activity and Communication in University Students”
"Günlük Oturma Süreleri ile Etkili İletişim Becerileri Arasındaki Bağlantı: Üniversite Öğrencilerinde Fiziksel Aktivite ve İletişim Arasındaki İlişki" Konulu Anket
Survey on “Assessment of Depression Levels Among University Students Using the Beck Depression Inventory and Analysis of Antidepressant Use”
"Üniversite Öğrencileri Arasında Depresyon Düzeylerinin Beck Depresyon Envanteri ile Değerlendirilmesi ve Antidepresan Kullanım Durumunun Analizi"
Survey on “Physical Activity Level and Anxiety Among University Students: Differences Between Active and Inactive Students”
'Üniversite Öğrencilerinde Fiziksel Aktivite Düzeyi ve Anksiyete: Aktif ve İnaktif Öğrenciler Arasındaki Farklılıklar'' Konulu Anket
Survey on “Comparing Anger Management Levels in Individuals Who Exercise and Those Who Do Not”
17. Uluslararası MEB Robot Yarışması
Ayrıntılı Bilgi İçin Tıklayınız:
https://robot.meb.gov.tr/
20 Mart 2025 Perşembe